ورود کاربر به وب سایت و خرید محصولات به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب سایت، کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی پاچیرا خواهد بود. کاربر با ثبت سفارش، قبول کلیه شرایط و قوانین وب سایت را اعلام نموده است.

استفاده از سایت پاچیرا به منزله اطلاع و موافقت شما با شرایط زیر می باشد.

به منظور امکان خرید آسان و سریع قیمت های درج شده در سایت بروز می باشد.

با توجه به اینکه در هنگام خرید نیاز به پر کردن فرم خرید الزامی می باشد لذا حفظ و نگهداری اطلاعات شما توسط پاچیرا تضمین می گردد.

هزینه حمل محاسبه شده در هنگام خرید توسط شرکت پست تعیین شده و به عهده مشتری محترم می باشد. تاخیر در تحویل پست برعهده مجموعه پاچیرا نبوده و باید از پست شهرخود پیگیری کنید.

سفارشات شهرستان ها از طریق پست ارسال میگردد.مدت زمان ارسال با پست به صورت تقریبی 6 تا 15 روز کاری می باشد. 

تایید و امضای فاکتور فروش به منزله تحویل کالای سالم و مطابق با موارد توافق شده می باشد.

حدود 20 درصد مغایرت رنگ تصویر با محصول اصلی اجتناب ناپذیر است.

پرداخت مبلغ سفارش تنها به شکل پرداخت آنلاین امکان پذیر می باشد و خرید شما تنها پس از پرداخت مبلغ قطعی می گردد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند.

دقت در خرید کالا و توجه به مشخصاتی از قبیل نوع ، جنس ، رنگ و غیره به عهده خریدار می باشد و فروشگاه شرایط تعویض و مرجوعی ندارد لذا قبل از تایید سفارش موارد مذکور را به دقت بررسی نمایید.

کلیه سفارشات از طریق مراحل عضویت کاربر، انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سپس وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد. پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی ازجمله (اتمام موجودی کالا و …) برای فروشگاه پاچیرا محفوظ می باشد.

بروز هر نوع آسیب دیدگی یا حادثه به هنگام حمل و نقل بر عهده فروشگاه پاچیرا نبوده و جبران خسارت با هماهنگی شرکت پست امکان پذیر خواهد بود.

فروشگاه پاچیرا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

دقت بفرمایید در صورت بروز حوادث قهریه  و یا اعلام قرنطینه توسط دولت، اماکن و مراکز دولتی و ایجاد عدم دسترسی به انبار ها و دفتر مجموعه که باعث ایجاد اختلال در روند پاسخگویی شود از عهده ما خارج است.